قرص تگرتول Tegretol در درمان انواع صرع (به غير از صرع كوچك)‌و درد عصب سه قلو مصرف مي‌شود. این دارو با کاهش جریانات الکتریکی در سلول های عصبی مغز مانع از بروز حملات تشنج می شود.

 

قرص تگرتول
قرص تگرتول

کاربامازپین برای کنترل دردهای با منشاء عصبی مانند سوزش و درد شدید عصب صورتی کاربرد دارد. همچنین در بیماری های خلقی مانند بیماری دو قطبی نیز تجویز می شود.

قرص تگرتول Tegretol با کاهش جریان الکتریکی غیرطبیعی سلول های مغزی حملات تشنجی را در کنار سایر دارو ها و یا به تنهایی مهار می کند.همچنین در درمان بیماری دوقطبی و درد های مزمن ناشی از آسیب های عصبی صورت نیز کاربرد دارد.

درصورت حساسیت شما به مصرف این دارو و یا سابقه اختلال و سرکوب در مغز استخوان شما و یا اگر شما داروهای مصرفی ضد افسردگی‌ای نظیر آمی تریپتلین، دسی پرامین، دوکسپین، ایمی پرامین یا نور تریپتلین مصرف می‌کنید، نباید این دارو را مصرف کنید.

 

کاربامازپین
کاربامازپین

در صورت باردار شدن به پزشک خود فوراً اطلاع دهید. به یاد داشته باشید که مصرف این دارو را بدون مشورت با پزشک معالج خود شروع و یا قطع نکنید.

همچنین به دستورالعمل‌های پزشک در مورد مصرف داروهای ضد تشنج در این دوران دقت و عمل کنید. اگر چه مصرف این دارو ممکن است برای جنین که به دنیا نیامده آسیب زا باشد،

اما وقوع تشنج و صرع در دوران بارداری می‌تواند هم برای جنین و هم مادر باردار مخاطره آمیز باشد. از این رو فواید پیشگیری از تشنج می‌تواند بیشتر از هزینه و اثرات جانبی ناشی از مصرف دارو بر روی جنین باشد.

نحوه مصرف داروی تگرتول

داروی تگرتول را دقیقاً همان‌طور که توسط دکتر شما تجویز می‌شود، مصرف کنید. راهنمایی‌های بر روی برچسب نسخه خود را خوانده و بر اساس آن عمل کنید.

Tegretol
Tegretol

پزشک شما ممکن است گاهی اوقات دوز داروی شما را برای اطمینان از حصول بهترین نتایج، تغییر دهد. این دارو را در دوزهای بیشتر و یا کمتر از مقادیر توصیه شده، مصرف نکنید.

 

برای خرید قرص تگرتول Tegretol اورجینال با دکتر عظیمی 09380230867 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *